Saturday, March 13, 2010

Fuh...Luckily

Fuh...Luckily ada amah sementara...& baik jua aku sampat ajar ia pasal arnab cikit, mun inda, mampus lah. Ok... mcmani lah ceritanya...Pada hari ini..seekor arnab telah melahirkan 9 ekor anak. Mula2 4 ekor anak arnab ada dalam kandang & 5 ekor berada di tanah. Setelah saya cuba mengambil salah seekor daripada 4 anak arnab yg dekat dgn lubng kandang itu, akhirnya dia terjatuh kbawah tanah. Lalu..saya panik. Saya menyuruh pembantu rumah sementara itu mengambilnya mlalui pagar. Tetapi dia tidak mahu kerana di sebalik pagar rumah saya ada seekor ular (maybe lah seekor plg tu). Akhirnya saya & dia pergi bersama2 mengambil 6 ekor arnab yg ada dsbalik pagar itu. Selepas kmi mengambil anak arnab itu, kami balik smula ktmpt kandang & mengambil 3 ekor anak arnab yg berada ddlm kadang ketika itu. Sekian...itu saja cerita saya. Fin...

D.O.B: 13 March 2010
T.O.B: 8.30 a.m
P.O.B: Kandang dbelakang
Mummy: Rex
Daddy: Rex

Sorry ah f cerita ku ani buat pembaca inda paham, Kes nda kaja katakan...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com